Η ελληνική επιχειρηματικότητα, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης καθώς και της τωρινής υγειονομικής κρίσης Covid-19, έχει αποδείξει ότι η δημιουργικότητα, η φαντασία και η έμπνευση είναι υλικά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά ακόμη και σε οικονομικά / κοινωνικά δύσκολες περιόδους.

Τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια βιομηχανία ομορφιάς γνωρίζει τεράστια άνθηση, καταλαμβάνει μεγάλο μέρος των trend, σε όλο τον κόσμο, προσαρμόζεται στις περιβαλλοντολογικές ανησυχίες και θριαμβεύει στο digital οικοσύστημα.

Από αυτή την τάση δε θα μπορούσε να λείπει και το ελληνικό επιχειρείν, το οποίο μας δίνει, συχνά, πολλές αφορμές για να αισθανόμαστε κάτι παραπάνω από χαρούμενοι!

Το μοναδικό ελληνικό κλίμα, η πλούσια ελληνική φύση, με την ιδιαίτερη βλάστηση, γεμάτη με θεραπευτικές και κοσμητικές ιδιότητες έχει μπει στο κέντρο της προσοχής πολλών εταιρειών που έχουν δημιουργήσει προϊόντα, με συστατικά μοναδικής αξίας, όπως η αλόη και το ελαιόλαδο, που αναδεικνύουν το μεγαλείο και την ομορφιά της Ελλάδας.

Επιπλέον, ο πολιτιστικός πλούτος της χώρας μας γίνονται πηγή έμπνευσης για να απολαύσουμε μοναδικά fashion αντικείμενα, όπως για παράδειγμα τα τσαντάκια Bleecker & Love, που ομορφαίνουν την καθημερινότητα μας!

Στο Ζizel έχουμε την τεράστια χαρά να συνεργαζόμαστε με ελληνικές εταιρείες, που η πορεία τους εντός και εκτός συνόρων (σε κάποιες περιπτώσεις) είναι αξιοθαύμαστη! Γι’ αυτό και τις συγκεντρώσαμε όλες παρακάτω προκειμένου να μάθεις μερικά στοιχεία για αυτές, να τις ανακαλύψεις και να τις λατρέψεις:

Yellow Rose: ιδρύθηκε το 1965 από τον Έλληνα χημικό Νικήτα Παχωπό και τον γιό του Γεώργιο Παχωπό.

Aloe+Colors: Δημιουργήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με Έλληνες χημικούς, με στόχο τη δημιουργία ολοκληρωμένων σειρών δερμοκαλλυντικών, βασισμένες στην AloeVera.

Bleecker and love: Ιδρύθηκε από την Ιρίνα Δούκα, της οποίας η έμπνευση ξεκίνησε επειδή  ήθελε να κάνει ένα πρακτικό νεσεσέρ για το μωρό της, έτσι ήρθε η πρώτη ιδέα για το αδιάβροχο εσωτερικό  των τσαντών. Ξεκίνησε ως όμορφο νεσεσέρ που θα στόλιζε  το καρότσι και κατέληξε οι μαμάδες να το κρατούν για τον εαυτό τους.

Frini: Η Φρύνη, μια από τις διασημότερες εταίρες της αρχαίας Αθήνας, έγινε αντικείμενο θαυμασμού για την εξαίρετη ευφυΐα της, και το απαράμιλλο κάλλος της που θεωρήθηκε εύνοια των θεών και σημάδι ήθους. Ως σύμβολο φυσικής ομορφιάς, η Φρύνη ενέπνευσε τη Feel Free να δημιουργήσει τη νέα σειρά φυσικών καλλυντικών για την περιποίηση του προσώπου, που μας καλούν να αφεθούμε στη σοφία της ελληνικής φύσης και να αναδείξουμε τη δική μας, μοναδική, φυσική ομορφιά.

Juliette Armand: Η εταιρία ιδρύθηκε το 1992 όταν οι Έλληνες χημικοί Ιουλία Αρμάγου και Μιχάλης Παπαευστρατίου αποφάσισαν να ασχοληθούν με τον τομέα της ομορφιάς, να ερευνήσουν νέες συνταγές και να καταθέσουν στα εργαστήρια τις προσωπικές τους αξίες.

Dos Cosmetics: Ιδρύθηκε από τον Βαϊο Παπαδόπουλο, φαρμακοποιό, πριν από 20 χρόνια. Εκπαιδεύτηκε στο Χιούστον του Τέξας και επιστρέφοντας στην Ελλάδα δημιούργησε το δικό του εξελιγμένο εργαστήριο όπου παρασκεύαζε εξατομικευμένες φόρμουλες  δερμοκαλλυντικών υψηλής ποιότητας.

Kyana: Η εταιρία ΚΥΑΝΑ HELLAS A.E. δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη από μία ομάδα 5 ανθρώπων με κοινό όραμα για μία καινοτόμο πρόταση στον χώρο των επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου.

Kyklos by Elena: Η Έλενα Λένου εκτιμώντας την φυσική ελληνική ομορφιά αποφάσισε να αφοσιωθεί στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών.

My roots: Ιδρύθηκε από την Δέσποινα Σιωπήλη, η οποία κλήθηκε να δημιουργήσει από το μηδέν δεκάδες σειρές καλλυντικών. Η ίδια αναφέρει «Μετά από 25 χρόνια εμπειρίας ξέρω, ότι τα πάντα ξεκινούν και καταλήγουν στις ρίζες μου.»

PCP: Η Πέλλα Χριστίνα Παπαχρήστου είναι η δημιουργός και η Creative Director της εταιρείας PCP Clothing, που ιδρύθηκε το 2014. Τελειώνοντας το πτυχίο της πάνω στο Σχέδιο μόδας και υφάσματος αποφάσισε να ακολουθήσει την οικογενειακή επιχείρηση ανδρικών ρούχων και έτσι ξεκίνησε το δικό της γυναικείο fashion label PCP.

Verolive: Ιδρύθηκε το 1975 από την οικογένεια Γεωργακάκη, από την Φανερωμένη της Κρήτης. Το μέρος από μόνο του αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, όταν η κοιλάδα με την μεγαλύτερη ελαιοπαραγωγή μετατράπηκε σε προϊόντα βασισμένα στο ελαιόλαδο.