Ο Αύγουστος τελειώνει και μαζί του πλησιάζει το τέλος του καλοκαιριού και κατ΄επέκταση των διακοπών. Ευχόμαστε να πέρασες όμορφα και να ξεκουράστηκες όσο είχες ανάγκη και παραπάνω!

Το παράξενο αυτό καλοκαίρι, σου μιλήσαμε συχνά για όλα εκείνα που μπορούσες να κάνεις για να προστατεύσεις την επιδερμίδα σου από τον ήλιο, το αλάτι της θάλασσας, το χλώριο της πισίνας και τα μελτέμια των νησιών. Τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για την επιστροφή από τις διακοπές.

Παρακάτω θα βρεις μερικά εύκολα tips για να ανανεωθείς σε ελάχιστο χρόνο και να νιώσεις αμέσως καλύτερα αν αισθάνεσαι στεναχωρημένη που τελειώνει το καλοκαίρι!

1. Απολέπιση

Τώρα που οι διακοπές έφτασαν στο τέλος τους είναι μια πολύ καλή συγκυρία για να απολεπίσεις το πρόσωπο και το σώμα σου. Εφάρμοσε απαλά scrub για να απομακρύνεις τα νεκρά κύτταρα και τους ρύπους που συσσωρεύτηκαν στην επιδερμίδα σου τις ημέρες που απολάμβανες τον ήλιο και τη θάλασσα.

2. Ενυδάτωση

Δεν θα βαρεθούμε να στο λέμε. Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω της περιποίησης και μετά τις διακοπές το δέρμα σου έχει ανάγκη από έξτρα boost ενυδάτωσης για να ανακτήσει την χαμένη του υγρασία και λάμψη του. Χρησιμοποίησε μάσκες ενυδάτωσης και κρέμες που θα ανακουφίσουν σε βάθος το δέρμα σου.

3. Φροντίδα μαλλιών

Όπως η επιδερμίδα, έτσι και τα μαλλιά ταλαιπωρούνται αρκετά το καλοκαίρι, όπως σου έχουμε τονίσει στο παρελθόν. Κλείσε ραντεβού στο κομμωτήριο που προτιμάς για μία mini ανανέωση και μην ξεχάσεις να δεις την κατηγορία μαλλιά στο Zizel, όπου μπορείς να βρεις θεραπείες, μάσκες, serum καθώς και εργαλεία που θα φροντίσουν σωστά το τριχωτό της κεφαλής σου.

4. Αποτοξίνωση & Γυμναστική

Σίγουρα το καλοκαίρι, θα έφαγες 1-2 παγωτά παραπάνω ή θα δοκίμασες τις νοστιμιές των ελληνικών νησιών και καλά έκανες, είμαστε μαζί σου! Τώρα όμως που ξεκουράστηκες και πλησιάζει ο Σεπτέμβριος μήπως ήρθε η ώρα να βρεις ένα τύπο άσκησης που σου ταιριάζει και να ξεκινήσεις; Επιπλέον, αυτές οι μέρες είναι ιδανικές για μια μικρή αποτοξίνωση από λιπαρά, τηγανητά και γλυκά. Δεν μιλάμε για ακρότητες, αλλά μερικές έξυπνες αλλαγές στο πρόγραμμα σου, όπως για παράδειγμα περισσότερα φρούτα και λαχανικά, λιγότερο αλκοόλ και ζάχαρη, είναι αρκετές για να φύγει το φουσκωματάκι των διακοπών.

5. Βαθιές ανάσες

Ο Σεπτέμβριος είναι αγχωτικός καθώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα της χρονιάς, οι υποχρεώσεις, οι δραστηριότητες οι δικές μας και των παιδιών μας, και ταυτόχρονα ο κόσμος βρίσκεται στη δίνη της πανδημίας. Όλα αυτά είναι αρκετά για να σε αγχώσουν και να βιώνεις άρνηση απέναντι σε όλα. Πάρε μια βαθιά ανάσα, ολοκλήρωνε έναν στόχο κάθε φορά, μοίρασε τις δουλειές και τις εκκρεμότητες σε διαφορετικές ημέρες και σύντομα θα ξαναβρεις τον ρυθμό σου. Επιπλέον, όσο μπορείς βρες χρόνο για να φροντίσεις τον εαυτό σου και να κάνεις οτιδήποτε σε ικανοποιεί.